پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان و زیاد نخاله

حوزه/ هیئتی از تجمع علمای مسلمان لبنان در دیدار با زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در خصوص آخرین تحولات فلسطین به ویژه اقداماتی که دشمن صهیونیستی در الحاق برخی از شهرک های کرانه باختری انجام داده، بحث و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هیئتی از تجمع علمای مسلمان لبنان به ریاست شیخ حسان عبدالله رئیس هیئت مدیره این تجمع با زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار و در خصوص آخرین تحولات فلسطین به ویژه اقداماتی که دشمن صهیونیستی در الحاق برخی از شهرک های کرانه باختری انجام داده، بحث و گفتگو کرد.

حاضران در این دیدار با بیان اینکه آنچه به دروغ "طرح صلح" (معامله قرن) نامیده می شود، یک دروغ بزرگ است که هدف از آن تسط بر تمامی اراضی فلسطین و بعد از آن اراضی دیگر عربی است تا رؤیای آنان در تشکیل اسرائیل بزرگ تحقق یابد، افزودند: سرنوشت رژیم اسرائیل، نابودی همیشگی است.

تجمع علمای مسلمان درگذشت رمضان عبدالله شلح را به جنبش جهاد اسلامی و اعضای مقاومت تسلیت گفت و اشاره کرد: زیاد نخاله بهترین جانشین برای وی است.

این تجمع بر عمق روابط تجمع علمای مسلمان و جنبش جهاد اسلامی و تلاش آنان برای گسترش این روابط در جهت خدمت به مسئله فلسطین تأکید کرد و گفت: تجمع علما آماده است تمامی توان و امکانات خود را در خدمت خط جهاد و مقاومت فلسطین قرار دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha