سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 905308
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
بیمار

حوزه/ سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مثبت بودن تست کرونای ۲۴۴۹ نفر و فوت ۱۱۳ بیمار کووید۱۹ در 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، دکتر سیما سادات لاری با اعلام این خبر گفت: از دیروز تا امروز ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۴۲ مورد بستری شدند.

وی با اشاره به این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۸۹ هزار و ۸۷۶ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۹۵۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه افزود: خوشبختانه تا کنون ۱۵۰ هزار و ۵۹۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

دکتر لاری با بیان این که ۲۷۶۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، گفت: تا کنون یک میلیون و ۲۶۹ هزار و ۱۹۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی با اشاره به این که استان های خوزستان، آذربایجان غربی، هرمزگان، کردستان و سیستان و بلوچستان در وضعیت قرمز قرار دارند، اظهار کرد: موارد بستری در استان های تهران، خراسان رضوی و بوشهر در حال افزایش است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha