سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: رمز پیروزی ملت ما در برابر کفر جهانی حفظ وحدت بین نیروهای داخل نظام است که به برکت هدایت های امام راحل و امام حاضر دنیای استکبار در برابر این فرهنگ خوار و زبون شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، شامگاه دوشنبه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بخارایی، امانی، نیک نژاد و صفار هرندی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقطه آغاز خیزش تفکر اسلامی است، گفت: ماندگارترین شیوه ای که می تواند عزت و ابهت مسلمانان را متجلی سازد توجه به اصل وحدت و انسجام کشورهای اسلامی است.

امام جمعه تبریز با اشاره سابقه فعالیت مختلف حزب موتلفه اسلامی، افزود: در چندین دوره فعالیت این جمعیت که نقطه آغازین آن به سال ۴۲ برمی گردد، با محوریت روحانیت مبارز عملکرد بسیار ارزشمندی در جهت حفظ اعتقادات مردم، ایجاد امید و نشاط در جامعه داشته است .

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای موتلفه، گفت: این مجموعه گسترده ترین و با سابقه ترین جمعیت است که در ۳۰ استان کشور فعالیت های در خور توجهی دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه در همه اعصار راه و مسیر امام راحل دوام و قوام دارد، تاکید کرد: رمز پیروزی ملت ما در برابر کفر جهانی حفظ وحدت بین نیروهای داخل نظام است که به برکت هدایت های امام راحل و امام حاضر دنیای استکبار در برابر این فرهنگ خوار و زبون شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha