جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به این که مردم دنیا این روزها وافعیت حقوق بشر آمریکایی را می بینند، گفت: امروز «حقوق بشر» به دستاویز بزرگ کشورهای زورگو و مستکبر تبدیل شده است که برای رسوایی این دروغ بزرگ نیازمند بیداری ملت های جهان هستیم.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان عنوان کرد: حقوق بشر امروز به آلت دست برخی از کشورهای مستکبر همانند آمریکا برای فشار بر مخالفانشان تبدیل شده است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه اولین ناقض حقوق بشر، خود آمریکاست، عنوان کرد: آمریکایی ها که داعیه حقوق بشر را دارند و آن را به اهرم فشار بر جهانیان تبدیل کرده اند خود در این در روزها به عینه نه تنها حقوق بشر را در کشور خودشان پایمال می کنند، بلکه جنایت جنگی مرتکب می شوند.

این استاد حوزوی اظهار کرد: بیش از 4 دهه است که آمریکایی ها با بهانه «حقوق بشر» جمهوری اسلامی را تحت انواع فشارها و تحریم های غیرانسانی و غیرقانونی قرار داده اند که این خود مخالف حقوق بشر به معنای واقعی است.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به حمایت آمریکایی ها از مسئله نسل کشی مردم یمن، عنوان کرد: کشوری که سلاح در اختیار ائتلاف سعودی قرار می دهد که جنایت جنگی کند، با چه جرأتی می تواند دم از حقوق بشر بزند؟!.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: امروز «حقوق بشر» به یک دستاویز بزرگ کشورهای زورگو و مستکبر تبدیل شده است که برای رسوایی این دروغ بزرگ نیازمند بیداری ملت های جهان هستیم.

این استاد حوزوی در پایان گفت: ملت ایران به خوبی ماهیت حقوق بشر آمریکایی را در این ایام دریافته اند و هرگز فریب شعارهای فریبنده دشمنان بشریت و دین خدا را نخواهند خورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha