شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حقوق بشر آمریکایی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: حقوق بشر تنها یک دستاویز و بهانه برای زورگویی آمریکایی ها و غربی ها علیه کشورها و ملت های مستقل و آزاده است.

حجت الاسلام مسعود محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به اینکه پرونده جنایات بشری آمریکا بسیار قطورتر از آن است که فکر می کنیم، اظهار داشت: در دهه های اخیر جهان به عینه شاهد جنایات ضد بشری، نسل کشی و... از سوی آمریکایی ها بوده است.

وی ادامه داد: امروز هم شاهدیم که در تمام نقاط جهان به هر نحو ممکن آمریکایی ها جنایات خود را ادامه می دهند و از این همه نسل کشی و کودک کشی ابایی نداشته و ندارند.

حجت الاسلام محمدی افزود: عربستان که این سالها مردم مظلوم یمن را به خاک و خون می کشد بی شک هرگز قادر به انجام این کار نیست مگر با حمایت آمریکا و دیگر ناقضان حقوق بشر.

وی در ادامه به اعتراضات سراسری در آمریکا اشاره کرد و افزود: آمریکا که داعیه حقوق بشر در سر دارد و آن را به اهرم فشاری علیه ملت های جهان تبدیل نموده است، امروز بدترین و اسفناک ترین جنایات را علیه ملت خود مرتکب می شود.

استاد حوزه علمیه کردستان عنوان کرد: حقوق بشر تنها یک دستاویز و بهانه برای زورگویی های آمریکایی ها و غربی ها علیه کشورها و ملت های مستقل و آزاده است.

وی در پایان گفت: باور اینکه آمریکا به دنبال احقاق حقوق ملت ها و احیای دوباره حقوق حقه انسان هاست، بیشتر به یک افسانه تفسیر نشدنی شباهت دارد تا به یک واقعیت، از این رو ملت ها نباید هرگز فریب این فریبکار بزرگ تاریخ بشریت را بخورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha