جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، خطاب به زمین‌خواران اهوازی گفت: این زالوصفتان بدانند زیر ذره‌بین هستند و ما از فعالیت این‌ها غافل نیستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، پس از بازدید از منطقه محروم اسلام‌آباد واقع در حاشیه شهر اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهارداشت: در منطقه اسلام‌آباد چند مشکل اساسی چون فاضلاب، آب آشامیدنی، آسفالت و برق وجود دارد.

وی افزود: ساخت‌وساز بی‌رویه چندین فرد متمول با رانت‌هایی که در استان دارند و همچنین سوءاستفاده این افراد از عدم تعیین محدوده کلان‌شهر اهواز و شهرستان کارون، مشکل اساسی دیگر کوی اسلام‌آباد است.

امام جمعه اهواز با اشاره به معضل «زمین‌خواری» در این منطقه بیان کرد: احساس می‌شود در این منطقه، زمین‌خواری به‌شدت اتفاق می‌افتد؛ درحالی‌که یک فقیر یا بیچاره‌ای که بخواهد یک قسمت خانه‌ای بنا کند، پدرش را در می‌آورند و به چهارمیخ کشیده می‌شود، هکتارها زمین را بدون سند رسمی قطعه‌بندی می‌کنند و خیابان‌ها یکی پس از دیگری برخلاف دستوراتی که در مجموعه شهرداری و غیر شهرداری موجود است، توسعه پیدا می‌کند.

وی افزود: مشکل اساسی در حال حاضر، حضور چند نفر است که مثل زالو که به جان مردم افتاده‌اند و رانتی که این افراد در استان دارند برای مردم مشکل‌ساز شده است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان تأکید کرد: این زالوصفتان بدانند زیر ذره‌بین هستند و ما از فعالیت این‌ها غافل نیستیم.

وی در پایان افزود: ما از فعالیت این افراد غافل نیستیم و فکر نکنند که الآن توانستند با چند مسئول قدری کارشان را راه بیندازند و هرچه می‌خواهند ببلعند! همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند: عربستان هرچه می‌خواهید بخرید، همه این‌ها روزی از آن مجاهدان اسلام می‌شود، روزی اموال شبکه فساد به دست مردم می‌افتد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha