پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نجبا

حوزه/ نُجَباء با صدور بیانیه‌ای وظیفه تیم عراقی را تسریع در خروج تمام اشغالگران عنوان و تاکید کرد: قابل قبول نیست که اجرای فوری این قانون به‌خاطر فشار طرف آمریکایی تأخیر بیفتد تا ترامپ از آن به‌عنوان موفقیت انتخاباتی استفاده کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه جنبش نُجَباء با صدور بیانیه‌ای وظیفه تیم عراقی را تسریع در خروج تمام اشغالگران عنوان و تاکید کرد: قابل قبول نیست که در اجرای فوری این قانون به‌خاطر فشار طرف آمریکایی تأخیر بیفتد تا ترامپ از آن به‌عنوان موفقیت انتخاباتی استفاده کند.

جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء با صدور بیانیه‌ای در ۹ بند، مذاکرات موسوم به "گفتگوهای راهبردی آمریکایی ـ عراقی" را به‌شدت مورد انتقاد قرار داد.

نجَباء با اشاره به اینکه تاریخ معاصر عراق در سخت‌ترین و خطرناک‌ترین مرحله خود قرار دارد، خاطرنشان ساخت: بارها و به تکرار اعلام کردیم که حاکمیت، آزدی و استقلال تنها راهی است که تمامیت ارضی عراق را تضمین خواهد کرد و باعث وحدت، همبستگی و اعتماد ملت عراق از همه مذاهب، اقوام و ادیان خواهد شد.

این بیانیه می‌افزاید: قبول هرگونه نیروی خارجی در کشور که تصمیمات خود را بر عراق تحمیل کند، نتیجه‌ای غیر از افزایش درگیری، دشمنی و سیطره‌طلبی بر ملت از سوی برخی جناح‌های مرتبط با نیروهای نامشروع نخواهد داشت.

مقاومت اسلامی نُجَباء با ذکر مقدمه فوق، طی ۹ بند به بیان نکاتی مهم درباره آنچه "گفتگوهای راهبردی آمریکایی ـ عراقی" قلمداد می‌شود پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha