جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ هیئتی از انجمن گفتگوی فرهنگی متشکل از روزنامه نگاران و فعالان اجتماعی به ریاست یوسف نور الدین معاون مدیر رادیور النور با زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هیئتی از انجمن گفتگوی فرهنگی متشکل از روزنامه نگاران و فعالان اجتماعی به ریاست یوسف نور الدین معاون مدیر رادیور النور با زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار کرد.

در این دیدار محمد شری عضو رسانه، قاسم قصیر روزنامه نگار و احسان عطایا نماینده جنبش جهاد اسلامی در لبنان حضور داشتند.

این هیئت درگذشت رمضان عبد الله شلح دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی را تسلیت گفته و از نقش این فرمانده بزرگ در مسیر جهاد و مقاومت و تلاش وی برای وحدت فلسطین در مقابله با پروژه صهیونیستی آمریکایی قدردانی کرد و درگذشت وی را خسارتی برای امت دانست.

زیاد نخاله شرح مفصلی از آخرین تحولات مسئله فلسطین، نقش رسانه ها در مقابله با توطئه هایی که فلسطین و قدس را هدف قرار می دهد و جنبش های مقاومت، کشور های حامی این مسئله ارائه داد و گفت: کشور های حامی، ائتلاف قدرتمندی را در مقابله با پروژه خصمانه که شب و روز برای منحرف کردن مقاومت از مسیر حقیقی آن تلاش می کند، به وجود آورد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی بر ضرورت مقابله قدرتمندانه و باصلابت با تمامی انواع جنگ ها، از جمله جنگ اقتصادی تأکید کرد و گفت: هدف از این جنگ ها فشار بر مقاومت و تسلیم کردن حامیان عربی و اسلامی آن است.

وی  بر اهمیت نقش رسانه های مقاومت در تمرکز بر اصل درگیری با پروژه صهیونیستی که نه تنها فلسطین، بلکه امت عربی و جهان اسلامی را هدف قرار می دهد، تأکید کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha