جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه زیراب

حوزه/ حجت الاسلام رضایی با بیان این که راه پیشرفت کشور نگاه به غرب نیست، تصریح کرد: مسئولان به جای وابستگی و چشم دوختن به مذاکره از توانمندی های داخلی بهره مند شوند.

حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی، امام جمعه زیراب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با اشاره به سخن حضرت امام راحل مبنی بر اینکه مجلس در راس امور است و با مجلس قوی و قانونگذاری مملکت می‌تواند به راه راست برود، گفت: سخن امام راحل به این معنا بود که مجلس باید اینگونه باشد، اما متاسفانه در دوره دهم برخی نمایندگان نه‌تنها به وظیفه خود مبنی بر حفظ منافع ملی و اسلامی و خدمت به محرومان عمل نکردند، بلکه با چپاولگران بیت‌المال همراه شدند.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اولویت فرهنگ و اقتصاد، گفت: این امور در اولویت کار مجلس باشد؛ باید اذعان کنیم در دهه عدالت و پیشرفت نمره مطلوبی در باب عدالت به دست نیاوردیم.

حجت الاسلام رضایی با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال جهش تولید، افزود: برخلاف عده‌ای که می‌گویند ما امکانات و پتانسیل نداریم، در کشور ما همه ظرفیت‌ها  یکجا جمع شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران، راه حل پیشرفت کشور را تقویت و جهش تولید دانست و خاطرنشان کرد: دولت و مجلس باید موانع پیش روی جهش تولید را از میان بردارند.

حجت الاسلام رضایی با تأکید براین که کشورمان از پتانسیل و ظرفیت بالایی در بخش های مختلف برخوردار است، افزود: باید ضمن شناسایی این ظرفیت های بالقوه، بسترهای لازم را به منظور شکوفایی این ظرفیت ها فراهم شود.

وی با بیان این که راه پیشرفت کشور نگاه به غرب نیست، خاطرنشان کرد: مسئولان به جای وابستگی و چشم دوختن به مذاکره از توانمندی های داخلی بهره مند شوند.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: ما مخالف تعامل با دنیا نیستیم، اما مخالف زیاده‌خواهی‌های دولت سراسر جنایتکار آمریکا و رژیم صهیونسیتی هستیم، چرا که اینها به هیچ چیزی جز زیاده‌خواهی پایبند نیستند و ما در برجام، سیاست‌های داخلی و خارجی خود را گروگان برجام کردیم و این اشتباه بود.

امام جمعه زیراب در ادامه بر ضرورت نظارت بر تسهیلات اعطایی به تولید کنندگان تأکید کرد و گفت: باید نظارت دقیق صورت گیرد تا تسهیلات بانکی در مسیر واقعی صرف شود.

امام جمعه زیراب با بیان اینکه همه مسئولان باید به تلاش فکری و عملی برای نجات جوانان وادار شوند، افزود: در کنار آن، باید قوانینی تصویب شود تا گره‌های کور اقتصادی کشور باز شود.

وی عمل به توصیه های مقام معظم رهبری در رابطه با فرهنگ و اقتصاد را راهکار برون رفت از مشکلات دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha