جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام محمد حسن رستمیان - سمنان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رستمیان گفت: ولادت نورانی دخت حضرت موسی ‌بن جعفر فرصتی فراهم کرد تا به ارزش دختران توجه شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، مدیر حوزه علمیه استان سمنان، با صدور پیامی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، این دهه را به تمامی شیعیان و ارادتمندان ائمه اطهار(علیهم‌السلام) تبریک گفت.

متن پیام مدیر حوزه علمیه سمنان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا بنت ولی الله

شهر قم میزبان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیهاست وجودش سبب نورانیت این شهر مقدس شده و آن را حرم اهلبیت علیهم السلام نموده است تا تشنگان علم و معرفت در سایه سار آن حرم نورانی سیراب شوند.

در جلالت و بزرگی آن بانو همین بس که با شفاعت او همه شیعیان بهشتی می شوند ولادت نورانی دخت حضرت موسی ‌بن جعفر فرصتی فراهم نمود تا به ارزش دختران توجه شود لذا این روز بنام روز دختر نامگذاری شده است تا هم خانواده‌ها از جایگاه دختران غافل نباشند وهم دختران روش پاکی و نقش آفرینی در زندگی را بعنوان یک الگوی موفق از ایشان فرا گیرند.

اینجانب میلاد نورانی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و آغاز دهه کرامت و روز دختر را به تمامی شیعیان و ارادتمندان ائمه اطهار(علیهم‌السلام) به ویژه خواهران گرانقدر و ساکنان و مجاوران و زائران آن حضرت، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

محمد حسن رستمیان

مدیر حوزه علمیه استان سمنان

انتهای پیام/
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha