پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سیما سادات لاری

حوزه/ سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۵۳۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا خبر داد و گفت: ۲۸۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۴ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۳۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۳۴۰ مورد بستری شدند.

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۱۲ هزار و ۵۰۱ نفر رسید افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹ هزار و ۹۹۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا کنون ۱۷۲ هزار و ۹۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۲۸۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: تا کنون یک میلیون و ۵۰۲ هزار و ۵۲۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: در استان‌های خوزستان، کردستان، هرمزگان، بوشهر و بعضی از مناطق استانهای فارس، لرستان، کرمانشاه و گلستان کاهشی در میزان ابتلا و بستری بیماران کووید۱۹ نداشته ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha