پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پرچم حرم حضرت معصومه

حوزه/ مسئول هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت در استان گلستان از اجرای ویژه برنامه‌های این جشنواره در این استان خبر داد و گفت: برنامه‌های دهه کرامت در این استان از روز گذشته با اهتزاز پرچم حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در تپه هزار پیچ و اهتزاز پرچم متبرک امام رضا علیه السلام در پارک بانوان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ابوالفضل بخشیانی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: روز گذشته در نخستین روز از دهه کرامت دو پرچم حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در تپه هزار پیچ و پرچم متبرک امام رضا علیه السلام در پارک بانوان به اهتزاز در آمد.

وی اضافه کرد: همچنین کاروان شادی نسیم کرامت با استفاده از حرکت منسجم خودروها و پخش مولودی در محلات گرگان در میدان شهرداری، میدان ولی عصر(عج)، پارک بانوان و امامزاده عبدالله(ع) به اجرای برنامه پرداخت.

مسئول هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت در استان گلستان با بیان اینکه در دهه کرامت برنامه‌های جشنواره مردمی کرامت در شهرهای سفید و زرد برگزار می‌شود، گفت: در مراسم اهتزاز پرچم همچنین گروه سرود یاران انتظار به اجرای برنامه پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: پرچم بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با مشارکت هیأت مهدویون نماینده آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در استان گلستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان، اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان، مرکز افق آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان برفراز شهر دارالمومنین گرگان به اهتزاز درآمد.

بخشیانی به خدمت رسانی عاشقانه گلستانی‌ها به امام رضا علیه السلام اشاره کرد و گفت: چند سالی است که هیأت مهدویون با حمایت دیگر بخش‌ها در ایام ۲۸ صفر و شهادت امام رضا علیه السلام در مشهد مقدس به زائران رضوی خدمت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha