پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
احمد امیرآبادی

حوزه/ امیرآبادی گفت: طلاب با از خودگذشتگی وارد صحنه شدند و بسیاری از اقداماتی که بسیاری از افراد حاضر نبودند انجام دادند و در زمینه غسل، کف و دفن فوتی های کرونایی کمک کردند که واقعا شایسته تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، احمد امیرآبادی فراهانی در همایش تجلیل از خیرین و مدافعان سلامتی اظهار داشت: نیروهای جهادی، بسیجی، طلاب، نیروی انتظامی و مدافعین سلامتی و پزشکان پرستاران و کادر درمانی و مسئولین استان در زمینه مقابله با کرونا اقدامات شایسته تقدیر انجام می دهند.

وی افزود: موضوع کشف ویروس کرونا در قم رسما اعلام شد که برخی افراد در رسانه ها و سطح دیگر کشور و برخی از مخالفان نظام نیز به موضوع قم هراسی دامن زدند و مدعی شدند شروع این بیماری از قم بوده است؛ ولی نشان دهنده شجاعت کادر درمانی قم بود که بلافاصله موضوع کشف کرونا در قم اعلام شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شجاعت و گذشت و ایثار در قم شایسته تقدیر است و باید قدر این مردم را به خوبی بدانیم و در خدمت گزاری کم نگذاریم؛ چون واقعا مردم بسیار خوبی داریم.

وی گفت: افزایش قیمت ها با سرعت نور است و برای رفع مشکلات کشور باید با روحیه جهادی و انقلابی وجود داشته باشد و با این و رحیه می توان بسیاری از مشکلات را  رفع کرد.

امیرآبادی بیان کرد: مردم قم در صحنه های مختلف که نیاز به کمک هست وارد می شوند و هرچه که در توان دارند انجام داده و کوتاهی نکرده و اقدام به کمک می کنند.

وی گفت: تحریم های سخت و ظالمانه ای از سوی آمریکا علیه کشورمان صورت گرفته است و درآمدهای نفتی کاهش پیدا کرده است ولی با کمک مردم با سربلندی دولت و ملت ایران از این بحران بیرون آمده است که در این زمینه نیروهای مسلح ارتش و سپاه و بسیج و نیروی انتظامی با همه محدودیت هایی که بود در این زمینه وارد شدند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تعداد افرادی که  در امریکا و غرب مبتلا به کرونا شدند و همچنین تعداد فوتی های آنها بسیار بیشتر از کشومان است که این موضوع بخاطر کار جهادی و همبستگی ملت ایران است.

امیرآبادی بیان کرد: اگر تفکر جهادی را برای حل مشکلات اقتصادی کشور استفاده کنیم به صورت قطع به پیروزی می رسیم، همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند روحیه جهادی سبب رفع مشکلات می شود که نمونه این موضوع را در زمینه مقابله با کرونا مشاهده کردیم.

وی گفت: باید روحیه جهادی در همه امور کشور مورد توجه باشد و اگر این کونه باشد هیچ نیازی به خارج از کشور نداریم در زمینه مقابله با کرونا هیچ کشوری به ما کمک نکرد بلکه نیروهای جهادی و جوانان و بانوان وارد صحنه شدند و روحیه جهادی و اراده سبب موفقیت ما شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با کمترین امکانات به مقابله با ویروس کرونا پرداختیم البته تاکید می شود فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود و همچنین موارد بهداشتی مورد توجه باشد.

امیرآبادی در پایان گفت: نیروهای جهادی و طلاب واقعا اقدامات بسیار بزرگی را انجام دادند و طلاب با از خودگذشتگی وارد صحنه شدند و بسیاری از اقداماتی که بسیاری از افراد حاضر نبودند انجام دادند و در زمینه غسل، کف و دفن فوتی های کرونایی کمک کردند که واقعا شایسته تقدیر است.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha