جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روحانیون مشاور جهادی

حوزه/ فرمانده اعزام طلاب جهادی به بیمارستان‌های کرونایی اهواز، گفت: هم‌اکنون با توجه به وضعیت بیمارستان رازی و حجم گسترده‌ای از فعالیت‌ها، نیاز است که نیروهای جهادی بیشتری برای کمک به کادر درمان و همراهی بیماران اعزام شوند که در این راستا از کلیه طلاب و روحانیون سراسر استان درخواست می‌شود تا در این فریضه مقدس داوطلب شوند.

حجت‌الاسلام بیت سیاح، فرمانده اعزام طلاب جهادی به بیمارستان‌های کرونایی اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به وضعیت بیمارستان‌های کرونایی اهواز و لزوم جذب نیروی جهادی برای خدمت‌رسانی به بیماران و کمک به کادر درمان، اظهارداشت: هم‌اکنون چهار روز است که طلاب و روحانیون جهادی در بیمارستان رازی اهواز در ۲ شفیت صبح و بعدازظهر مشغول خدمت‌رسانی به بیماران هستند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون با توجه به وضعیت بیمارستان رازی و حجم گسترده‌ای از فعالیت‌ها، نیاز است که نیروهای جهادی بیشتری برای کمک به کادر درمان و همراهی بیماران اعزام شوند که در این راستا از کلیه طلاب و روحانیون سراسر استان درخواست می‌شود تا در این فریضه مقدس داوطلب شوند.

حجت‌الاسلام بیت سیاح با اشاره به نحوه ثبت‌نام، گفت: شماره تلفن ۰۹۱۶۹۲۴۱۰۴۴ جهت نام‌نویسی و ثبت‌نام جهادگران معرفی شده است.

فرمانده اعزام طلاب جهادی به بیمارستان‌های کرونایی اهواز، در پایان تصریح کرد: حضور طلاب در بیمارستان با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد و جهادگران گرامی نسبت به این مسأله هیچ نگرانی نداشته باشند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بنده ی تقصیر دار IR ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    0 0
    حالا اگر عضو طلاب و یا بسیجی های فعال نبودیم چی ؟ میشه باز اومد برای کمک ؟