پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمد بیگی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز یک عزم جهادی در قوه قضائیه برای مبارزه با فساد در همه عرصه‌ها و متلاشی کردن فساد سازمان یافته وجود دارد که شاهد محاکمه طبری هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم دکتر فاطمه محمدبیگی عصر امروز در جمع مردم ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، گفت: امروز سکاندار دستگاه قضاء شخصیتی، کاردان، شایسته، شجاع و قاضی عالی رتبه و فردی است که در دستگاه قضاء رشد یافته به همین دلیل یک نشاط خوبی در این قوه ایجاده کرد که جای تقدیر دارد  و باید به ایشان خدا قوت گفت.

وی ادامه داد: نشاط سازمانی در قوه قضائیه افزایش انگیزه قضات شجاع و عادل، احترام و تکریم این قوه را به دنبال داشته و باعث کاهش اطاله دادرسی، افزایش اعتماد عمومی به حاکمیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی، امیدواری مردم شده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی مبارزه با فساد از درون خود قوه قضائیه شروع شود مردم را بیشتر دلگرم می‌کند، افزود: اکنون شاهد محاکمه سریع، دقیق و عالمانه و عادلانه متهمان و مغرضان هستیم و قوه قضائیه این مسئله را از درون خود شروع کرده و همین موجب دلگرمی بیشتر مردم را شده است.

وی اظهار کرد: امروز یک عزم جهادی در قوه قضائیه برای مبارزه با فساد در همه عرصه‌ها و متلاشی کردن فساد سازمان یافته وجود دارد که شاهد محاکمه طبری هستیم.

محمدبیگی ادامه داد: این مسئله نشان می‌دهد که اهتمام بر حفظ و حراست از حقوق ملی و کیان جمهوری اسلامی ایران و بیت المال در سیستم قوه قضائیه وجود دارد که برای ملت بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: اقدام انقلابی قو قضائیه را باید در مجلس شورای اسلامی هم با شفافیت نمایندگان و نظارت درونی اجرا کرد، البته در دستور کار است؛ همچنین قوه مجریه هم باید در پیشگیری از وقوع نیز این رویه را در پیش گیرد.

محمدبیگی همچنین اشاره به دهه کرامت، ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) را تبریک گفت و عنوان کرد: امروز زنان در کنار وظایف سنگین خانه داری و تربیت فرزندانشان بر اساس علوم تربیتی ایرانی اسلامی، عهده دار رسیدگی به وضعیت تحصیلی آنان در قالب آموزش فضای مجازی نیز هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha