شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر / برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس مدیران مدارس حوزه علمیه استان همدان

حوزه/ عصر امروز در جلسه‌ای که به صورت ویدئو کنفرانس در دفتر مدیر حوزه علمیه استان برگزار شد، مدیران مدارس استان به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات خود پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، عصر امروز در جلسه‌ای که به صورت ویدئو کنفرانس در دفتر مدیر حوزه علمیه استان برگزار شد، مدیران مدارس استان به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات خود پرداختند.

در این جلسه هر یک از مدیران حاضر در جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مدرسه خود در زمینه پذیرش داوطلبان به حوزه، پیشنهاداتی در خصوص بهتر شدن شرایط پذیرش و جذب در سال‌های آتی بیان کردند.

از دیگر موضوعاتی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، طرح تابستانه و برنامه ریزی برای این ایام با توجه به تعطیلی کلاس‌های درس در ماه‌های گذشته بود.

آیت الله موسوی اصفهانی نیز با تقدیر از فعالیت مدیران استان، گفت: حوزه علمیه متعلق به شخص یا نهاد خاصی نیست، بلکه متعلق به امام زمان(عج) است، و لذا حضور در آن توفیقی از جانب خداوند است.

وی تاکید کرد: برای جذب دانش آموزان به حوزه‌های علمیه در سال‌های آینده باید برنامه ریزی خود را از امروز شروع کنیم و تنها به یک بازه زمانی خاص بسنده نکنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha