شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پذیرش طلاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند گفت: با شروع زمان جذب و پذیرش حوزه، قرارگاهی در مدرسه تشکیل شد تا تمامی روند اجرایی کار را تحت نظر داشته باشد.

حجت الاسلام عباس مولوی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، به اقدامات صورت گرفته در راستای آشنایی و جذب دانش آموزان پایه‌های هشتم تا دهم به حوزه علمیه پرداخت و اظهار داشت: با شروع زمان جذب و پذیرش حوزه قرارگاهی در مدرسه تشکیل شد تا تمامی اتفاقات و روند اجرایی کار را تحت نظر داشته باشد.

وی افزود: از آبان سال گذشته بنا بر هماهنگی صورت گرفته با آموزش و پرورش، طلاب با حضور در مدارس شهرستان و روستاهای اطراف دانش آموزان را با فضای حوزه و نحوه پذیرش آشنا می‌کردند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند، طرح صالحین را یک ظرفیت عظیم در جذب دانش آموزان به حوزه برشمرد و گفت: یکی از گروه‌هایی که حساب ویژه‌ای بر روی آن باز کرده‌ایم، اعضای حلقات صالحین هستند که توانستیم با همراهی سپاه و بسیج از این ظرفیت نیز به خوبی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تمامی روحانیون شهرستان در زمینه پذیرش حوزه‌ها توجیه شده‌اند، مطرح کرد: متاسفانه با شیوع ویروس منحوس کرونا، تا حدودی کارها با مشکل مواجه شد، اما پس از این اتفاق به سمت استفاده از فضای مجازی و تبلیغات شهری حرکت کردیم.

حجت الاسلام مولوی خاطرنشان کرد: در فضای مجازی طلاب و اساتید مدرسه اقدام به تولید و انتشار محتوای مناسب در زمینه پذیرش و آشنایی با کلیات حوزه کردند.

وی با بیان اینکه علیرغم شیوع این ویروس و تعطیلی مدارس، طلاب مدرسه امام خمینی(ره) نهاوند با مشکلی در زمینه درسی مواجه نشدند، عنوان کرد: اساتید در این مدت توانستند با استفاده از فضای مجازی تمامی سرفصل‌های دروس را برای طلاب تدریس کنند و مشکلی از این جهت مواجه نشدیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha