شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر /  تقدیر از سرگروهان برتر حلقات صالحین استان همدان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) فامنین گفت: این مدل پذیرش که در یک بازه زمانی خاص، به تبلیغ برای پذیرش حوزه بپردازیم، کافی نیست و لذا بهتر است در طول سال نسبت به این موضوع فعالیت داشته باشیم.

حجت الاسلام احمد علی عبدی مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) فامنین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه« در همدان، با اشاره به تشکیل ستاد پذیرش حوزه در شهرستان فامنین، اظهار داشت: با وجود آنکه شرایط جذب و معرفی حوزه‌ها در نقاط مورد هدف به خوبی در حال پیش روی بود، اما متاسفانه پس از شیوع ویروس منحوس کرونا با مشکلات در عرصه تبلیغ مواجه شدیم.

وی افزود: یکی از فعالیت‌هایی که به صورت جدی بر روی آن در حال برنامه ریزی بودیم، حلقات صالحین و اعضای شرکت کننده در این حلقات بودند که با ارسال پیامک برای بسیجیان در رده سنی جامعه هدف جذب حوزه، شرایط و نحوه پذیرش را به اطلاع آنها رساندیم.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) فامنین با بیان اینکه توسط امام جمعه فامنین تمامی روحانیون شهرستان در زمینه جذب توجیه شدند، مطرح کرد: پوسترها و بروشورهایی را در سطح شهر و در ادارات توزیع کردیم تا شیوع کرونا و تعطیلی‌ها مانعی برای تبلیغ نباشد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقداماتی که با همراهی کادر مدرسه صورت گرفت، فعالیت در فضای مجازی و تبلیغ پذیرش حوزه در این فضا بود که نتیجه خوبی را هم به همراه داشت و توانستیم از این ظرفیت به خوبی بهره ببریم.

حجت الاسلام عبدی با اشاره به نحوه فعلی پذیرش در مدارس، اظهار کرد: این مدل پذیرش که در یک بازه زمانی خاص، به تبلیغ برای حوزه بپردازیم، جوابگو نیست، و لذا بهتر است در طول سال نسبت به این موضوع فعالیت داشته باشیم و با دید بلند نسبت به سال‌های بعد، دانش آموزان مقاطع دیگر را هم با فضای حوزه آشنا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha