جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هاجر چنارانی نماینده نیشابور در مجلس

حوزه/ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره التهاب مسکن و عدم امکان ازدواج برای جوانان، گفت:‌ وقتی که ازدواج جوانان به تأخیر بیفتد آسیب‌های اجتماعی افزایش خواهد یافت و قطعاً در آینده با مشکلات به وجود آمده در این زمینه شاهد آسیب‌های بسیاری خواهیم بود.

هاجر چنارانی، نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به عدم امکان ازدواج جوانان، اظهار داشت:‌ وقتی ازدواج جوانان به تأخیر بیفتد، آسیب‌های اجتماعی در کشور افزایش خواهد یافت و قطعاً در آینده با مشکلات به وجود آمده در این زمینه شاهد آسیب‌های زیادی  خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

راه اندازی صفحه ویژه «مطالبات فرهنگی رهبر انقلاب از مجلس یازدهم» در خبرگزاری حوزه

وی با بیان اینکه ما امروز مسکن مهری را می‌طلبیم که سازمان امور اراضی ملی به کمک بیاید و بتواند با همراهی دیگر بخش‌های دولتی و خصوصی به سمت ساخت‌وساز انبوه مسکن برود تا جوانان از تجرد خارج شوند، افزود: باید با استفاده از تسهیلات مختلف جوانان و زوجین را خانه‌دار کرده و اقساط مسکن آنها را بلندمدت در نظر بگیریم.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ابتدای فعالیت دولت آقای روحانی به دلیل انتقاد به دولت قبل، اعلام کردند پروژه‌های مسکن مهر خارج از حوزه استحفاظی شهرها ساخته شده و مشکلات متعددی دارد، ولی هم‌اکنون شاهدیم قیمت همین پروژه‌های مسکن مهر افزایش پیدا کرده و حتی جوانان فعلی، خانه‌دار شدن را به عنوان آروزیشان در خواب می‌بینند.

چنارانی گفت:‌ کمیسیون عمران مجلس یازدهم به توجه به تجارب بسیار گران‌بهای اعضای آن می‌تواند در این قضیه ورود جدی داشته باشد و به همین دلیل از همکارانم می‌خواهم با تعیین اولویت‌های ویژه برای کشور عنایت خاصی به اقتصاد، معیشت و مسکن داشته باشند.

وی افزود: دغدغه همه نمایندگان آن است اگر ۳ تا ۴ اولویت ویژه کشور در مجلس یازدهم دنبال و مشکلات برطرف شود، کار بسیار بزرگی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha