جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه دستگاه قضایی فسادستیز از برکات شهید بهشتی است، گفت: عملکرد درخشان آیت الله شهید بهشتی در برخورد با فساد و دفاع تمام قد از مبانی اسلام و انقلاب اسلامی در برابر ضدانقلاب و لیبرالها، در طول تاریخ ماندگار است.

حجت الاسلام والمسلمین صادق ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم بهشتی، اظهار داشت: گرچه جریان نفاق با خط دهی لیبرالیسم وطنی، تبلیغات شدیدی را برای تضعیف بازوان حضرت امام(ره)، خصوصاً علیه شهید بهشتی به راه انداخت، اما چیزی جز رسوایی نصیبشان نشد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: کسانی که بعد از شهادت آیت الله بهشتی، مدعی دوستی و ارادت به آن شهید مظلوم هستند باید روحیه انقلابی و فسادستیز آنها در مجموعه های تحت مدیریت و اطرافیان، بوی ترویج عدالت و خدمت به مردم را بدهد.  

وی تصریح کرد: در میان خصوصیات بارز و انقلابی شهید بهشتی، آنچه که از همه برجسته تر است، پایبندی به اسلام اصیل و تبعیت محض از حضرت امام(ره) بود.  

حجت الاسلام والمسلمین ایرانی بیان کرد: زنده نگه داشتن راه خونین آیت الله بهشتی که اجرای عدالت و تعالی ارزش های انقلاب اسلامی در جامعه بود، در گرو عمل کردن مسئولین به انجام وظیفۀ دقیق و خدمت به مردم است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه دستگاه قضایی فسادستیز از برکات شهید بهشتی است، ادامه داد: عملکرد درخشان آیت الله شهید بهشتی در برخورد با فساد و دفاع تمام قد از مبانی اسلام و انقلاب اسلامی در برابر ضدانقلاب و لیبرالها، در طول تاریخ ماندگار است.

وی اظهار داشت: اجرای عملی مبارزه سختگیرانه با فساد، در دورۀ جدید، موجب تشویق قضات مؤمن و پاکدامن و از طرفی آرامش را از افراد نفوذی متخلف ربوده است. 

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ضمن یادآوری این نکته که پرچم مبارزه با فساد را حضرت امام(ره) برافراشت، گفت: نباید فراموش کرد که رهبری حکیم، همان مسیر را با قاطعیت تمام، همراه با تحول در قوۀ قضائیه و اجرای عدالت از مسئولین طلب می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ایرانی خاطرنشان کرد: عملکرد موفق رئیس جدید دستگاه قضا، بارقه ای از امید را در دلهای دوستداران نظام اسلامی و سونامی وحشت را در اعماق جان رانتخواران، دزدان بیت المال و مفسدین اقتصادی به وجود آورده است.

وی در پایان گفت: شایسته است تمام اجزاء نظام اسلامی خصوصا مردم مؤمن و انقلابی، دستگاه قضا را در اجرای عدالت و مسیر جدید عدالتخواهی در مبارزه با مفسدین اقتصادی و دزدان بیت المال مورد حمایت و همراهی قرار دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha