پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مرتضی موحدی

حوزه/ امام جمعه تویسرکان گفت: طلاب تویسرکانی علاوه بر فعالیت در عرصه ضد عفونی و گند زدایی در جبهه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی نیز وارد میدان شدند و به وسیله آن آرامشی را در فضای شهرستان حاکم کردند.

حجت الاسلام مرتضی موحدی در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با تقدیر از اقدامات طلاب در عرصه مبارزه با کرونا، اظهار داشت: طلاب تویسرکانی از روز اول شیوع این ویروس منحوس با تمام توان خود در میدان حاضر بودند و این فعالیت‌ها تا به امروز نیز ادامه دارد.

وی افزود: در روزهای ابتدایی مواجه شدن با این مشکل، طلاب در گندزدایی معابر و غربالگری نقش به سزایی را ایفا کردند.

حجت الاسلام موحدی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب و اجرای رزمایش مومنانه، گفت: طلاب تویسرکانی توانستند ضمن شناسایی نیازمندان و خانوارهای آسیب دیده از کرونا، با توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌های مالی، یاور این افراد باشند.

وی، طلاب جهادی را پرچمدار کمک‌های مومنانه دانست و بیان کرد: فعالیت‌های طلاب به این مرحله ختم نشد و در جبهه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی نیز وارد میدان شدند و به وسیله آن آرامشی را در فضای شهرستان حاکم کردند.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه تغسیل و تدفین اموات کرونایی توسط طلاب به صورت دقیق انجام می‌شود، عنوان کرد: طلاب برادر و طلاب خواهر زیر نظر حوزه‌های علمیه شهرستان، تمام کارهای مورد نیاز در تجهیز اموات را به صورت دقیق و با رعایت تمامی پروتکل‌ها انجام داده و می‌دهند.

وی در ادامه به اقدامات صورت گرفته در ستاد مردمی مقابله با کرونا هم اشاره کرد و گفت: در این ستاد نزدیک به ۲۰۶۷ سبد کالا در بین نیازمندان و در حدود ۴۰۰۰ لباس و تجهیزات پزشکی در بین کادر درمان توزیع شده است.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که در این مدت با آن مواجه شدیم، بحث پرداخت اجاره بها منازل و مغازه‌ها بود که در این زمینه نیز با کمک خیرین شهرستان برخی از این اجاره بها را پرداخت کردیم.

وی با تاکید بر اینکه جهاد ادامه دارد و این فعالیت‌ها تا از بین رفتن کامل ویروس کرونا انجام خواهد شد، گفت: به کمک تعدادی از خیرین نیز با مراجعه به بقالی‌های مناطق کم برخوردار قرض تعدادی از خانواده‌ها به مبلغ ۹۰ میلیون تومان تسویه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha