شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حقوق بشر آمریکایی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: حقوق بشر آمریکایی مایه شر و بدبختی بشر است و براساس کدام منطق، آمریکا خود را که جرثومۀ فساد، قتل و غارت در دنیاست، مقیاس حقوق بشر می داند.

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کرمانشاه، اظهار داشت: اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا از بدو تاسیس تاکنون، ناقض حقوق بشر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه تمسک به سورۀ اسراء آیۀ ۷۰ «وَ لَقَدْ کَرَّمْنَا بَنِی آدَمَ...»، اافزود: آمریکا که با برده داری و ظلم به ساکنان اصلی آن بنا شده، نمی تواند مهد حقوق بشر باشد.

وی تصریح کرد: دولتمردان آمریکایی موضع‌گیری در خصوص وضعیت حقوق بشر در جهان را بر مبنای ترجیحات و منافع سیاسی انجام می دهند و همین رویکرد موجبات استفاده ابزاری آمریکا از مبحث حقوق بشر در سایر کشورها شده است.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: دولت ایالات متحده در حالی مدعی قضاوت در خصوص عملکرد حقوق بشری سایر کشورهاست که خود در داخل به طور مکرر و فاحش، حقوق بشر را زیر پا می گذارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: وضعیت وخیم حقوق بشر در داخل آمریکا را این روزها می‌توان براساس شواهد عینی و رفتار وحشیانۀ پلیس که نمادی از خوی حیوانی دولتمردان کاخ سفید است، به راحتی مشاهده کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: حقوق بشر آمریکایی مایه شر و بدبختی بشر است و بر اساس کدام منطق، آمریکا خود را که جرثومۀ فساد، قتل و غارت در دنیاست، مقیاس حقوق بشر می داند.

دبیر شورای تبلیغ استان کرمانشاه با اشاره به ماله کشی روشنفکران غربگرا در سرپوش گذاشتن جنایات آمریکا در دیگر کشورها، گفت: خوی استکبارجویی ترامپ به عنوان یک دیکتاتور به دردنخور، نمی تواند پیام آور صلح و اجرای حقوق بشر برای انسانها در دنیای کنونی باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha