جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری

حوزه/ مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه به همراه جمعی از مدیران این مرکز از دفتر جبهه جهانی شباب المقاومه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه به همراه جمعی از مدیران این مرکز از دفتر جبهه جهانی شباب المقاومه بازدید کرد.

وی  ضمن تقدیر از فعالیتهای «شباب المقاومه» گفت:‌ برنامه مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه این است که حتی‌الامکان نقش ستادی خود را حفظ کند و انجام فعالیتهای میدانی را بر عهده  تشکلهای بین المللی بگذارد. در همین راستا حوزه های علمیه حاضر است در زمینه اجرای برنامه هایی مانند: تمدن نوین اسلامی، مقاومت، رسانه، مکتب حاج قاسم سلیمانی، شبکه سازی نخبگان جهان اسلام با محوریت طلاب با مجموعه‌های مختلف همچون «شباب المقاومه» همکاری  داشته باشد.

مدیر عامل خبرگزاری حوزه گفت:‌ حوزه های علمیه دارای ۱۷نظام جامع بوده  که دو یا سه نظام جامع آن ناظر به مباحث بین المللی است.  همچنین دربرنامه ۵ ساله حوزه نیز ۸ مورد از ۴۰ مضمون اشاره شده در برنامه،  بین‌المللی است. همچنان‌که در طراحی درختواره آموزش هم ۳۸۰ گرایش آمده که ۸۰ گرایش آن با رویکرد بین المللی است.

وی اعلام کرد:‌ از جمله اهداف مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه ساماندهی فضای زباندانان و تشکل‌ها است. که در این راستا می خواهیم فعالیت های بین المللی را مرتبط با موضوع فعالیت هر تشکل، به این گروه ها واگذار نماییم.
در ابتدای این بازدید حجت الاسلام پورهواشمی دبیرکل شباب المقاومه به اهداف، راهبردها و فعالیتهای این جبهه اشاره کرد و گفت:  جبهه جهانی شباب المقاومه متشکل از جوانان کشورهای مختلف است که سه هدف اصلی  از جمله حرکت در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی؛  وحدت حول محور مقاومت و تحقق جمله رهبر معظم انقلاب پیرامون تحقق نابودی اسرائیل در ۲۵ سال آینده، دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha