پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام رضا

حوزه/ مراسم رونمایی از کتاب" زندگی و زیارت امام رضا(ع) امروز با حضور نویسنده و منتقد کتاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، به همت اداره کل کتابخانه های عمومی  استان قم و با همکاری و مشارکت انتشارات کتابک مراسم رونمایی از کتاب" زندگی و زیارت امام رضا(ع)" ویژه کوکان امروز با حضور حجت الاسلام سیدمحمد مهاجرانی نویسنده و آقای پور وهاب به عنوان منتقد در کتابخانه موسسه امام صادق(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام مهاجرانی نویسنده این کتاب در این برنامه با اشاره به اهمیت کار فرهنگی برای کودک و خردسال گفت: در معرفی اهل بیت(ع) برای مردم به ویژه کودکان و خردسالان باید ظرافت ها و دقت های خاصی صورت گیرد و هم باید مراقب بود که با توصیف بیش از حد جنبه معنوی و الهی این ذوات مقدسه جنبه الگو بودن آن بزرگواران برای مردم سخت نشود و هم باید مراقب بود که تنها به صرف بیان الگو بودن اهل بیت(ع) بسنده نشود و هر دو جنبه با هم ذکر شود.

وی افزود: قرآن کریم و کلمات اهل بیت(ع) مملو از بیان هنری می باشد و برای نوشتن در مورد آن بزرگواران نیز باید این جنبه هنری و زیبایی رعایت شود تا مورد پسند و خوشایند مخاطب قرار گیرد.

محمود پور وهاب منتقد این اثر نیز در این دیدار با اشاره به گنجایش کم کودکان گفت: باید متناسب با فهم و درک کودک و خردسال به بیان معارف و نوشتن کتاب در مورد اهل بیت(ع) پرداخت چرا که کلا کار برای کودک و خردسال سختی های خاص خود را دارد و این کتاب به خوبی به این جنبه ها پرداخته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha