جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام آل عامر

حوزه/ مهلت ارزیابی طلاب و اساتید از مدارس علمیه و مراکز تخصصی، تا سی و یکم تیرماه ۹۹ تمدید شد و در صورت عدم تکمیل فرم‌های مربوطه انتخاب درس و تدریس برای طلاب و اساتید غیر فعال می‌گردد.

حجت‌الاسلام حسن آل عامر، مسئول دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزار «حوزه» در اهواز، با اشاره به تمدید مهلت ارزیابی طلاب و اساتید از مدارس علمیه و مراکز تخصصی، اظهارداشت: آخرین زمان ارزیابی از مدارس علمیه و مراکز تخصصی سراسر کشور سی و یکم تیرماه جاری اعلام شده است که این مهلت به‌هیچ‌وجه تمدید نخواهد شد.

وی با بیان اینکه تکمیل فرم‌های ارزیابی برای طلاب و اساتید الزامی است، گفت: در صورت عدم تکمیل فرم‌های مربوطه انتخاب درس و تدریس برای طلاب و اساتید غیر فعال می‌گردد؛ از این رو در اسرع وقت نسبت به تکمیل و ارسال فرم‌های مذکور، اقدام کنند.

حجت‌الاسلام آل عامر در پایان اظهارداشت اساتید و طلاب مدارس و مراکز تخصصی لازم است با مراجعه به سامانه پیشخوان، فرم‌های ارزیابی شامل «ارزیابی مدارس علمیه از نگاه طلاب»، «ارزیابی مدارس علمیه از نگاه اساتید»، «ارزیابی مراکز تخصصی از نگاه طلاب» و «ارزیابی مراکز تخصصی از نگاه اساتید» را تکمیل کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha