جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد - امام جمعه اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه مطالبه گری آمدن در کف خیابان نیست، گفت: در زمینه مطالبه‌گری، فضای مصلی را در اختیار مطالبه‌گران قرار می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در دیدار با قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، با تأکید بر اهمیت ورود در موضوع‌های گوناگون اما با سلیقه، اظهارداشت: در زمینه امر به معروف و نهی از منکر با سلیقه‌های گوناگون با فرد مقابل برخورد شود.

امام جمعه اهواز، ورود به دغدغه‌های مردم نظیر آب، فاضلاب و معیشت مردم را اقدامی قابل تحسین برشمرد و عنوان کرد: مردم نیز آن‌قدر مطالبه گری کنند تا برای مسئولین عادی شود، مثلاً روحیه اشرافی گری در برخی از مسئولان نهادینه شده، مرتب در فضای مجازی مطالبه‌گری صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه در زمینه مطالبه‌گری، فضای مصلی را در اختیار مطالبه‌گران قرار می‌دهیم، خاطرنشان کرد: مطالبه در نماز جمعه مایه افتخار است که در سایه جماعت و جمعه‌ها مشکلات مردم حل می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد با تأکید بر اینکه باید در کنار مردم مطالبه‌گری کرد، افزود: در بین مردم باید حضور داشت و مطالبه آن‌ها نظیر آب، فاضلاب و مشکلات عدیده دیگر را با جدیت‌ پیگیری کرد.

وی با بیان اینکه مردم باید مطالبه گر بار بیایند، خاطرنشان کرد: مطالبه گری، آمدن در کف خیابان نیست بلکه باید از راه قانونی انجام شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد در پایان با تأکید بر این‌که برای گزارشگر مطالبات، باید امنیت ایجاد کرد، اظهارداشت: لازم است که سریعاً با مفاد قانونی، جلوی خلاف قانون گرفته شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha