جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عکس آرشیوی/ انفجار

حوزه/ دو بمب در کنار جاده‌ای در منطقه «کورین» سیستان و بلوچستان کار گذاشته شده بود که یکی از آن‌ها هنگام عبور دو خودروی حامل نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منفجر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از زاهدان، فداحسین مالکی، نماینده مردم زاهدان در مجلس درباره حادثه صبح امروز انفجار در نزدیکی روستای گلوگاه واقع در بخش کورین سیستان و بلوچستان، گفت: این حمله از سوی گروهک تروریستی جیش الظلم هنگام عبور دو خودروی نیروهای سپاه پاسداران انجام گرفته، اما تلفات جانی نداشته است.

وی ادامه داد: دو بمب کنار جاده‌ای کار گذاشته شده بود که یکی از آن‌ها هنگام عبور دو خودروی حامل نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منفجر می‌شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس با اشاره به شعاع زیاد موج این انفجار، افزود: به لطف خداوند این حمله تروریستی تلفات جانی نداشته و تنها فرمانده سپاه منطقه دچار جراحاتی شده است.

مالکی با رد شایعه اسارت تعدادی از نیروهای سپاه در این حمله تروریستی، گفت: این موضوع صحت ندارد.

وی افزود: گروهک تروریستی جیش الظلم با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت این حمله تروریستی را قبول کرده است.

موهبتی: انفجار هیچ خسارتی جانی و مالی نداشته است

احمد علی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان هم با اشاره به حادثه صبح امروز در منطقه «کورین» سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این حادثه یک بمب کنار جاده‌ای بوده که در منطقه کورین منفجر شده و هیچ خسارتی جانی و مالی هم در بر نداشته است.

وی درباره شایعات مربوط به شهادت فرمانده سپاه منطقه کورین و راننده او در این عملیات نیز گفت: این خبر صحت ندارد و کذب محض است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این حادثه به خاطر انفجار یک بمب کنار جاده‌ای بوده است، تصریح کرد: البته یک بمب دیگر هم در همان حوالی کارگذاشته بودند که خنثی شده است.

موهبتی عنوان کرد: گروهک جیش‌الظلم مسئولیت این انفجار را پذیرفته که هنوز این اطلاعات تنها در فضای مجازی مطرح شده و تحقیقات ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha