جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر مدرسه علمیه اهرم

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران ریحانة النبی(س) شهرستان اهرم بوشهر گفت: جشن ازدواج یکی از خواهران طلبه با هدف ترویج ازدواج اسان در این مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، سلیمه بابائی نیا، مدیر مدرسه علمیه خواهران ریحانة النبی(س) شهرستان اهرم امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری جشن ازدواج خواهر طلبه این مدرسه در روز ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت خبر داد و گفت: مراسم عقد طلبه مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) در سالن اجتماعات حوزه علمیه برگزار شد و خطبه عقد نیز  توسط خدام حرم رضوی(ع) جاری شد؛ این مراسم با حفظ پروتکل های بهداشتی برگزار شده و حداقل جمعیت ممکن(بستگان درجه یک عروس و داماد) در این مکان حضور یافتند.

مدیر مدرسه ریحانه النبی اهرم ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم عقد به طور مرسوم، سعی شد تا مراسمی ساده و به دور از تجملات با رعایت کلیه اصول و پروتکل های بهداشتی صادر شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار شود.

وی در ادامه گفت: هدف از این مراسم ترویج ازدواج آسان و رعایت حداکثری مسائل بهداشتی در شرایط کنونی جامعه است، در شرایطی که شیوع ویروس کرونا باعث ممنوعیت برگزاری مراسمات شده سعی شد تا با ارائه سبک جدیدی از برگزاری مراسم عقد، این مهم را برای جوانان میسر نماییم.

بابائی نیا با اشاره به حضور خدام حرم رضوی در این مراسم گفت: از خدام حرم امام رضا(ع) نیز که به مناسبت دهه کرامت به استان بوشهر سفر کرده بودند، برای حضور در این مراسم دعوت شد و ضمن حضور در این مراسم با آوردن پرچم حرم رضوی عطر و بوی معنوی خاصی را به مجلس دادند.

بابائی نیا اظهار کرد: در ادامه مراسم خدام رضوی، خطبه عقد را نیز جاری نموده و  از طرف حرم امام رضا(ع) هدیه ای به عنوان تبرک به عروس و داماد اهدا شد.

گفتنی است، در این مراسم از طرف خیرین مدرسه علمیه ریحانه النبی(ع) مبلغ پنجاه میلیون ریال به عنوان کمک هزینه جهت تهیه جهیزیه، به این زوج هدیه داده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha