جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کرونا

یکی از کارگردانان نماهنگ «کرونای اِدبار» گفت: تولید این نماهنگ حاصل کاری گروهی است که در اوج شیوع کرونا در فروردین ماه ۹۹ آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مهدی انصاری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به هدف تولید نماهنگ «کرونای اِدبار» عنوان کرد: این نماهنگ با هدف پاسداشت فعالیت های جامعه پرستاران و مدافعان سلامت کشور و آگاه سازی مردم در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا تولید شد.

یکی از کارگردانان نماهنگ «کرونای اِدبار» با بیان اینکه این نماهنگ با همکاری واحدهای موسیقی، نمایش و فیلم حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر تولید شده است، خاطر نشان کرد: پس از سرودن شعر «کرونای اِدبار»، توسط اصغر قربانی، مسئول واحد موسیقی حوزه هنری و برگزاری نشست تخصصی، محسن مکاری و احمد رضا قربانی به عنوان بازیگران و خوانندگان این نماهنگ معرفی شدند.

انصاری ادامه داد: در این نماهنگ سعی شده جلوه های مختلفی از حضور مردم در مکان های متفاوت به زبان طنز به تصویر کشیده شود. همچنین نماهایی زیبا از پیشینیه مقاومت استان بوشهر در قالب جنگنامه خوانی در موزه تاریخی شهید رئیسعلی دلواری در این نماهنگ به چشم می خورد که تا مقاومت جانانه کادر فداکار درمان ادامه می یابد. 

وی افزود: این نماهنگ حاصل کاری گروهی است و علاوه بر فیلمبرداران و خوانندگان، امین چاه شوری به عنوان تدوین‌گر و کارگردان زحمات فراوانی برای تولید نماهنگ «کرونای ادبار» در روزهای فروردین ماه کشید.

انصاری با اشاره به عوامل اجرایی این نماهنگ عنوان کرد: امین چاه شوری به عنوان تدوین‌گر و کارگردان مشترک، نوذر سعادت پور به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده، محمد رضا حسین پور و آریو انصاری تیم تصویر برداری و محسن کیانپور، عکاس این مجموعه بوده است.

وی با بیان اینکه زحمات فراوانی برای تولید نماهنگ «کرونای ادبار» در اوج شیوع کرونا در فروردین ماه ۹۹ کشیده شده است، افزود: این نماهنگ حاصل کاری گروهی است و ضمن تشکر از حمایت های امید پارسایی فر، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر از غلامرضا شکری فرد و غلامرضا زارعی نیز تشکر کرد. 

کارگردان دیگر نماهنگ «کرونای اِدبار» با بیان اینکه این نماهنگ در وهله اول یک  دغدغه است، خاطرنشان کرد: هنرمندان حوزه هنری استان بوشهر با راهنمایی های رئیس حوزه هنری استان بوشهر، ترجیح دادند این دغدغه را به زبان طنز و با استفاده از موسیقی فولک بوشهر تولید کنند.

امین چاه شوری افزود: این اثر بصورت کار گروهی شکل گرفت و به نوعی هر یک از واحد های هنری با توجه به تخصص های هنری خود، این اثر را به عرصه ظهور رساندند و با صداقت و همدلی زمینه تولید این اثر را بوجود آوردند.

وی یادآور شد: هدف این کلیپ، بیان اقدامات صورت گرفته و روش های رعایت اصول بهداشتی و موارد مراقبتی در برابر ویروس بوده و در این میان، فضای تاریخی و فرهنگی استان بوشهر و زحمات کادر پزشکی و نیروهای مردمی و دیگرهم استانی ها که به نوعی در  کنترل و مقابله با این بیماری تلاش داشتند  به تصویر کشیده شد.

چاه شوری با اشاره به زمان شروع این پروژه اظهار داشت: تصویربرداری این اثر در ایام نوروز اتفاق افتاد که بصورت همزمان  کار تدوین آن هم انجام شد، حوزه هنری تمام تمهیدات لازم را برای تولید این اثر به کار گرفت و ادارات دیگر با روی باز با عوامل نماهنگ «کرونا ادبار» همکاری لازم را داشتند؛ اداراتی چون علوم  پزشکی، بیمارستان بنت الهدی، میراث  فرهنگی استان بوشهر، نیروی  انتظامی بوشهر و راهنمایی  و رانندگی استان بوشهر را می توان نام برد.

وی در پایان گفت: اتفاق خوب همکاری مردم بود که هر زمان عوامل کرونای ادبار نیاز به حضور آن‌ها داشتند و یا در برخورد با  مردم بودند با انرژی  به  کمک می آمدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha