چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بسته معیشتی

حوزه/ خادمیاران رضوی استان قم، بیش از ۳۱۳ بسته معیشتی نیازمندان را به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم ابراهیم رشید، توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  همزمان با برگزاری یادواره شهید مدافع حرم "ابراهیم رشید"، بیش از ۳۱۳ بسته‌معیشتی میان نیازمندان استان قم توزیع شد.

همسر شهید "ابراهیم رشید" در این‌باره گفت: با توجه به شرایط خاصی که به علت شیوع ویروس کرونا در کشور حاکم است، تصمیم گرفتیم هزینه‌ سالگرد شهادت شهید ابراهیم رشید را به صورت ۱۱۰ بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع کنیم.

وی افزود: با توجه به تقارن سالگرد شهادت، با دهه مبارک کرامت و میلاد حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام، با تشرف به حرم مطهر رضوی و توسل به ولی نعمتمان امام رضا علیه السلام، تصمیم خود را برای تبدیل مراسم سالگرد شهادت به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی قطعی کردم.

همسر شهید ابراهیم رشید ادامه داد: نیت ما، تهیه ۱۱۰ بسته‌معیشتی بود ولی خیرین و مردم شهید پرور قم، با اطلاع از این نیت، به جمع ما پیوستند و در حال حاضر با همکاری و مشارکت دفتر آستان قدس رضوی استان قم، بیش از ۳۱۳بسته‌معیشتی آماده توزیع است.

خاطرنشان می‌شود یادواره شهید مدافع حرم ابراهیم رشید امروز  از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در مجتمع فرهنگی امام خمینی رحمة الله علیه گلزار شهداء قم برگزار شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha