چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خدام رضوی

حوزه/ همزمان با دهه کرامت کاروان خدام آستان مقدس رضوی به همراه پرچم متبرک امام رضا (ع) در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» فضای شهرستان کنگان را عطر آگین کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر،  همزمان با دهه کرامت امروز کاروان خدام آستان مقدس رضوی به همراه پرچم متبرک امام رضا (ع) در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» فضای شهرستان کنگان را عطر آگین کردند.

 خدام اهل بیت(ع) با حضور در گلزار شهدای گمنام  شهرستان کنگان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند  و در ادامه سرود امام رضا(ع) توسط گروه سرود نجم الهدی هیئت لوا زهرا(س) کنگان در حضور خدام اجرا شد.

 خدام رضوی پس از آن با حضور در منزل شهید علی رنجبری ضمن دیدار با مادر شهید، از مقام شامخ ایشان تجلیل و با آرمانهای شهید والامقام تجدید میثاق کردند.

در ادامه، خدام رضوی با حضور در بیمارستان حضرت امام (ره) کنگان از رئیس شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان و همچنین ۱۶ نفر از فداکاران و تلاشگران و مدافعان سلامت مردم در حوزه مبارزه با ویروس کرونا اهم از کادر درمانی و پرستاری و همچنین نیروهای شبکه بهداشت درمان طی آیینی تجلیل و با اهدای هدایایی از طرف آستان قدس رضوی  تقدیر کردند.

همچنین خدام رضوی با حضور در منزل یکی از مددجویان قرآنی شهرستان کنگان  که این خانواده اکثراً مربی قرآن بودند از مادر خانواده و فرزندان تجلیل به عمل آوردند.

در پایان خدام کاروان زیر سایه خورشید با حضور در روستای شیرینو از توابع کنگان مورد استقبال گرم مردم روستا  قرار گرفتند و با حضور در منزل شهید بلوچی از خانواده شهید تقدیر شد.

 خدام رضوی همچنین از نوجوانی که براثر تصادف فلج ودچار معلولیت شده بود عیادت کردند و برای سلامتی اش دعا کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha