جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خدام رضوی در بیمارستان

حوزه/ در آستانه سالروز ولادت فرخنده ثامن الحجج امام رضا(ع)، بندر گناوه معطر به بوی حضور خادمین رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید معطر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خوزه از بوشهر، خدام رضوی که پرچم متبرک بارگاه امام رضا(ع) را در دست داشتند، در آغاز سفر خود به شهر گناوه بر مزار شهدای گمنام حاضر شده و با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.

کاروان زیر سایه خورشید در ادامه با حضور در کنار مزار پاک ذاکر اهل بیت مرحوم کربلایی حسن توزی، ذکر مصیبت کرده و به رسم یادبود به خانواده ایشان هدایای تبرکی اهدا کردند. 

خدام در روزی که منتسب به روز امامزادگان بود، امامزاده سلیمان بن علی را زیارت کردند و در حسینیه این امامزاده از آنان استقبال شد؛ آنها در ادامه برنامه های خود در گناوه با حضور در شهرداری و مراسم تقدیر از کارکنان زحمت کش فضای سبز، به آنان هدایای تبرکی تقدیم کردند.

مراسم عقد ازدواج زوج های گناوه ای با حضور خادمین حرم امام هشتم(ع) و زیر سایه پرچم رضوی از دیگر برنامه ها بود و در این مراسم که عنوانش «با اجازه امام رضا(ع)؛ بله» بود، قرائت خطبه عقد توسط خدام حرم رضوی در سایه‌سار پرچم امام مهربانی‌ها انجام گرفت.

در این مراسم هشت زوج جوان زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

این مراسم با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) آغاز شد و حضور پرچم متبرک گنبد نورانی امام رئوف، معنویت ویژه‌ای به مراسم عقد ازدواج زوج های جوان بخشیده بود و زیر سایه پرچم رضوی، میثاق‌نامه زندگی امام رضایی را امضا کردند.

خدام رضوی سپس با حضوردر بندر ریگ با خانواده جوان ناکام مرادپور ابراز همدردی کردند و در پایان از مدافعان سلامت بندرریگ توسط خدام رضوی تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha