پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ابوالقاسم مقیمی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم

حوزه/ مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: از جمله شاخصه های مهم رسانه انقلاب اسلامی، پرسش گری، عدالت خواهی، فسادستیزی و در عین حال واقع بینی است که جشنواره ابوذر نیز به دنبال همین هدف است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ابوالقاسم مقیمی، عصر سه شنبه طی سخنانی در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران برگزاری این جشنواره اظهار داشت: به لطف الهی جشنواره ابوذر طی دو سال اخیر، گام های بسیار خوب و مبارکی در مسیر کیفی تر شدن برداشته و نتیجه آن نیز آثار خوب و ارزشمندی است که به آن برای داوری ارسال شده است.

وی افزود: در برگزاری این جشنواره از همه ظرفیت های استانی در بُعد رسانه ای به خوبی استفاده شده و کلیه برنامه های جشنواره از مقدمات برگزاری و فراخوان گرفته تا داوری و برگزاری مراسم اختتامیه با نیروهای بومی انجام شده که ماحصل کار دوستان واقعاً جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم همچنین گفت: یکی از ویژگی های بارز جشنواره ابوذر، توجه به رسانه تراز انقلاب اسلامی است، یعنی رسانه ای پرسشگر که در عین واقع بینی، عدالت خواه و فسادستیز است.

وی در ادامه صحبت های خود با اشاره به فعالیت چشمگیر و مؤثر رسانه های استانی در دوران پس از شیوع کرونا تاکنون، بر لزوم فکر و تدبیر برای ایجاد رسانه های جدید در چنین مقاطعی تأکید کرد و افزود: شرایط پیش آمده به ما این نکته را متذکر شد که باید بیش از پیش به مقوله آموزش نسل جدید خبرنگاران اهتمام داشته باشیم و در همین راستا، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با همکاری دوستان رسانه ای، به دنبال برگزاری دوره های آموزشی خبر و رسانه در آینده ای نزدیک است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha