پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اشرفی

حوزه/ دبیر پنجمین جشنواره ابوذر استان قم گفت: در این دوره از جشنواره، آثار ارسالی ۱۱۰ خبرنگار و فعال رسانه ای استان قم مورد بررسی و داوری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه سید جواد اشرفی طی سخنانی در مراسم اختتامیه این جشنواره ابراز داشت: پس از اعلام فراخوان، مجموع این آثار که ۴۷۰ اثر بود به دبیرخانه ارسال شد و در ۸ بخش اصلی و نیز ۴ بخش ویژه مورد داوری قرار گفت.

وی افزود: داوری ها به شکل کد بندی شده انجام شد، به طوری که هیچ کدام از داوران، نام فرد و نام رسانه و جزئیات مربوط به آن را نمی دانستند و لذا به شکل کاملاً حرفه ای و بدون هیچ گونه جانبداری، این فرآیند صورت گرفت.

مدیر خبرگزاری فارس استان قم همچنین با اشاره به تأخیر حدود ۶ ماهه در برگزاری مراسم اختتامیه به جهت شرایط خاص کشور پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی و به خصوص شیوع ویروس منحوس کرونا گفت: چندی پیش، پیشنهادی مطرح شد مبنی بر این که اختتامیه جشنواره به صورت آنلاین و غیر حضوری برگزار شودکه البته با هم فکری خود دوستان با این طرح مخالفت شد و در دهه کرامت و در آستانه ولادت امام رضا(ع) این مراسم برگزار شد.

وی در خاتمه با بیان این که دوستان بسیاری ما را در برگزاری جشنواره پنجم یاری کردند، گفت: سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری و نیز اداره ارشاد، روابط عمومی شهرداری، صدا و سیما و کنگره شهدای استان قم، سازمان بسیج رسانه را در برگزاری این جشنواره همکاری کردند که جا دارد از زحمات تک تک این عزیزان کمال تشکر را داشته باشم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha