شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام احسان فرد آقایی

حوزه/ حجت‌الاسلام فردآقایی گفت: در نظر داریم با هدف نظارت بیشتر بر عملکرد فرهنگی ادارات، حضور میدانی خود را افزایش داده و با روند اجرای برنامه‌ها و همچنین مشکلات، مسائل و کمبودهایی که ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها در زمینه اجرای برنامه‌ها دارند بیشتر آشنا شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام احسان فردآقایی، سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در خصوص  ابلاغ برنامه‌های فرهنگی به شهرستان‌ها، اظهارداشت: سال گذشته پس از ابلاغ برنامه‌های فرهنگی به شهرستان‌ها و تخصیص اعتبارات فرهنگی و از طرفی ضرورت بررسی میدانی نسبت به برگزاری و اجرای مجموعه فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی ادارات شهرستان‌ها طبق جدول برنامه‌های ابلاغی، ایجاب می‌نماید تا کارشناسان معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان به تناوب در محل ادارات تابعه حاضر و عملکرد فرهنگی آن‌ها را موردبررسی قرار دهند.

 وی با تأکید بر ضرورت انجام این بازدیدها با هدف بالا بردن کیفیت فعالیت‌های فرهنگی گفت: بر اساس نشست‌هایی که با رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها و کارشناسان فرهنگی، قرآنی و تشکل‌های دینی برگزار خواهد شد نسبت به اخذ مستندات و گزارش فعالیت‌ها و پایش و ارزیابی کمّی و کیفی فعالیت‌های انجام شده اقدام خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام فردآقایی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده بنا داریم در طول سال در ۲ یا ۳ مرحله این بازدیدها انجام شود که هم‌اکنون در مرحله‌ اول هستیم و در ۶ ماهه دوم سال، مجدداً این برنامه تکرار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در نظر داریم با هدف نظارت بیشتر بر عملکرد فرهنگی ادارات، حضور میدانی خود را افزایش داده و با روند اجرای برنامه‌ها و همچنین مشکلات، مسائل و کمبودهایی که ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها در زمینه اجرای برنامه‌ها دارند بیشتر آشنا شویم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha