جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تقدیر رییس بهداشت و درمان گتوند از سازمان تبلیغات

حوزه/ رییس اداره بهداشت و درمان شهرستان گتوند ضمن قدردانی از مدیرکل تبلیغات اسلامی به جهت در اختیار گذاشتن بخشی از ساختمان اداره تبلیغات اسلامی به‌عنوان کلینیک تخصصی بیمارستان کارون این شهرستان، از تأثیر بسزای این اقدام در تسهیل امور درمانی مراجعین با توجه به شرایط حساس شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان به همراه سرپرست معاونت فرهنگی و کارشناس حقوقی و املاک اداره کل تبلیغات اسلامی، از مجتمع اداری و فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی و همچنین مجموعه درمانی شهرستان گتوند بازدید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان و هیئت همراه ضمن بازدید از درمانگاه شماره یک شهرستان گتوند، وضعیت ساختمان درمانگاه را نیز از رییس اداره بهداشت و درمان این شهرستان جویا شدند.

در ادامه دکتر کلانتر رییس اداره بهداشت و درمان شهرستان گتوند ضمن قدردانی از مدیرکل تبلیغات اسلامی به جهت در اختیار گذاشتن بخشی از ساختمان اداره تبلیغات اسلامی به‌عنوان کلینیک تخصصی بیمارستان کارون این شهرستان، از تأثیر بسزای این اقدام در تسهیل امور درمانی مراجعین با توجه به شرایط حساس شیوع بیماری کرونا خبر داد.

در بخش پایانی این سفر، دیدار صمیمانه‌ای با حضور حجت‌الاسلام نبی زاده و امام‌جمعه‌ شهرستان گتوند به همراه فرماندار این شهرستان صورت گرفت که به جهت همکاری مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در کمک به تسهیل امور درمانی شهرستان گتوند در شرایط کنونی، از طرف فرماندار این شهرستان از ایشان تشکر ویژه به عمل آمد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha