جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اختتامیه پایان سال تحصیلی مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ جلسه اختتامیه پایان سال تحصیلی مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب با حضور امام جمعه شهرستان، مدیریت، اساتید و طلاب این مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد طه مهری، جلسه اختتامیه پایان سال تحصیلی مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: دهه کرامت که با خجسته میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) همراه است، فرصت مغتنمی است تا در موضوع محبت اهل‌بیت(ع) و افزایش این دلدادگی گام‌هایی را برداریم.

دبیر شورای حوزۀ علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: الگو قرار دادن سیرۀ و اخلاق اهل بیت(ع) یکی از اساسی ترین رموز موفقیت طلاب در مسیر رسیدن به کمالات است.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب اظهار کرد: فقدان اخلاق ریشه مشکلات جامعه است و ما موظفیم با انتقال معارف اهل بیت(علیهم السلام) با عمل و رفتار، آحاد مردم را به سوی اخلاقیات دعوت نمائیم.

حجت الاسلام طه مهری بیان کرد: شایسته است رجال سیاسی به عنوان نخبگان جامعه، در بیان مواضع و اتخاذ تصمیم های خود اخلاق اسلامی را مورد دقت قرار داده تا چهره زیبایی از اخلاق سیاسی را به دنیا معرفی کنند.

وی در پایان از زحمات مدیریت، کادر و اساتید مدرسه علمیه اسلام آباد غرب به جهت فعالیت ها و برنامه های آموزش مجازی در ایام کرونا، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha