پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
انتصاب مشاور و نماینده مدیر حوزه خراسان در امور مجلس و دولت

حوزه/ حجت الاسلام حسن منصوریان به عنوان مشاور و نماینده مدیر حوزه علمیه خراسان در امور مجلس و دولت منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد،‌حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی در حکمی حجت الاسلام حسن منصوریان را به عنوان مشاور و نماینده خود در امور مجلس و دولت به مدت یک سال منصوب کرد.

در این حکم آمده است: حوزه علمیه خراسان یکی از پربارترین مراکز علمی تشیع و مهد پرورش بزرگان نام آور در دانش های اسلامی طی قرن های مختلف بوده که با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) از رشد چشمگیری برخوردار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی در این حکم با اشاره به اینکه صیانت و حفظ این میراث گرانبها نیازمند تلاش مضاعف و شکوفایی آن به مدیریتی عالم، جامع و دلسوز نیاز دارد، آورده است: بدین لحاظ و نظر به توانمندی علمی، حسن تجربه و برخورداری از صلاحیت‌های لازم، شما را به عنوان مشاور و نماینده اینجانب در امور مجلس و دولت به مدت یک سال منصوب می نمایم.

مدیر حوزه علمیه خراسان در این حکم خطاب به حجت الاسلام منصوریان ابراز امیدواری کرده است که در پرتو الطاف الهی، توجهات خواص حضرت ولی عصر(عج) و با الهام از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ضمن استفاده از ظرفیت‌های بالای معنوی، تربیتی، آموزشی و توانمندی های حوزه علمیه خراسان با برنامه ریزی دقیق بتواند زمینه ارتباط موثر با مجلس محترم شورای اسلامی و نیز دولت محترم را در راستای اهداف حوزه علمیه و اعتلای هر چه بیشتر فرهنگ و معارف اسلامی، فراهم سازد.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha