پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خراسان

نماینده المصطفی در خراسان به همراه جمعی از معاونان و مدیران، با حضور در استانداری خراسان رضوی، با استاندار دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا صالح ضمن معرفی جامعةالمصطفی اظهار داشت: گسترش معارف ناب اسلامی در جهان به همت دانش آموختگان المصطفی، از دستاوردهای چهل ساله این نهاد معظم برشمرده می شود.

وی افزود: دانش آموختگان جامعةالمصطفی در اقصی نقاط جهان با فعالیت هایی اعم از نشر کتب و ترجمه صحف و کتب علوم اسلامی، حقایق اسلام ناب محمدی(ص) را به جهانیان عرضه می‌ نمایند.

وی در ادامه افزود: از دستاورد های دیگر جامعةالمصطفی، توسعه زبان فارسی در سراسر جهان است. جامعةالمصطفی در این زمینه با دانشگاه های کشور همکاری دارد و نیز آماده گسترش همکاری با دیگر دانشگاه هاست.

حجت الاسلام والمسلمین صالح با اشاره به حضور طلاب جامعةالمصطفی در عرصه ترجمه کتب اسلامی مانند صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و کتب اسلامی دیگر به چندین زبان اظهار داشت: تاکنون ده ترجمه از قرآن مجید به دست دانش آموختگان جامعةالمصطفی صورت پذیرفته است.

همچنین در این دیدار، علی رضا رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های جامعةالمصطفی، با اشاره به ظرفیت های کم نظیر مشهد و استان خراسان برای میزبانی از جوانان مشتاق معارف اسلامی از سراسر جهان، گسترش نمایندگی جامعةالمصطفی را در استان خراسان رضوی خواستار شد و برای تحقق آن اعلام همکاری نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha