جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصویری رپورٹ|قم میں سماجی فاصلہ اور طبی امور کی رعایت کے ساتھ دینی مدارس میں امتحانات منعقد

حوزه/مدیر ارزشیابی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان اعلام کرد: همه امتحانات سطوح مختلف طبق زمان های تعیین شده به صورت مجازی و از طریق سامانه LMS این حوزه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام وحیدی پور اعلام کرد: با اوج گرفتن کرونا در مشهد، همه امتحانات سطوح مختلف طبق زمان های تعیین شده به صورت مجازی و از طریق سامانه LMS حوزه علمیه خراسان برگزار خواهد شد.

مدیر ارزشیابی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان با بیان این مطلب افزود: به منظور حفظ سلامتی و رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا، امتحانات تفسیر تخصصی مقطع خارج فقه و اصول امروز و فردا ، ۱۱ و ۱۲ تیر ۹۹ تعطیل و برگزاری آن به زمان دیگری موکول و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همه امتحانات سطح دو و سه عمومی و تحت برنامه و مراکز تخصصی، طلاب سطح یک متفرقه و جبران معدل نیز به صورت مجازی برگزار می شود، اضافه کرد: شیوه برگزاری امتحانات تابستانی و تجدیدی پایان سال تحصیلی مقطع عمومی (سطح یک) اطلاع رسانی خواهد شد.

حجت الاسلام وحیدی پور با تأکید بر اینکه طلاب می بایست طبق برنامه زمانی امتحانی اعلام شده به سامانه LMS مراجعه و به صورت مجازی در امتحان شرکت کنند، اخذ امتحانات در این سامانه را به صورت چهار گزینه ای و تشریحی خواند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha