پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اصفهان

حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی، نماینده جامعةالمصطفی در اصفهان، با حضور در دفتر معاون آموزش حوزه علمیه این شهر، با حجت‌الاسلام والمسلمین خطاط دیدار و گفت‌ وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ملکی ضمن قدردانی از تشکیل این جلسه، دهه مبارک کرامت را تبریک گفت و به حوزوی بودن دو نهاد برجسته اشاره نمود و گفت: حوزه علمیه و جامعةالمصطفی یکی هستند و با اهداف خاص فعالیت دارند.

وی در ادامه، گزارش مختصری از دستاوردهای جامعةالمصطفی مانند راه‌ اندازی چهارصد رشته و گرایش تحصیلی در مقاطع و سطوح همراه با تنوع و نگاه به نیازهای جهان معاصر ارائه کرد.

نماینده جامعةالمصطفی در اصفهان از اقدامات جامعةالمصطفی در زمان شیوع کرونا و تعطیلی دروس سخن به میان آورد و با بیان اینکه جامعةالمصطفی نخستین مجموعه ای بود که دروس آنلاین را ارائه نمود و پیشگام دروس مجازی است، به بخشی از همکاری های نمایندگی جامعةالمصطفی در اصفهان با حوزه علمیه اصفهان پرداخت و تعامل بسیار خوب دو مجموعه را یادآور شد و ظرفیت های دو نهاد را برشمرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی در ادامه نیز از حمایت، رهنمود و پشتیبانی عملی و اندیشمندان و مسئولان، به ویژه آیت الله مظاهری و آیت الله طباطبایی نژاد، تشکر نمود.

در ادامه نیز حجت الاسلام والمسلمین خطاط با برشمردن جایگاه جامعةالمصطفی و پیشرفت و ارتقای نمایندگی جامعةالمصطفی در اصفهان، برای ارتقای سطح همکاری اعلام آمادگی نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha