چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مجید باجلان

حوزه/ معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: با هماهنگی بنیاد مستضعفان، کمیته امداد در قالب طرح ودیعه مسکن از مددجویان حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه، مجید باجالان در مراسم تجلیل از خیران و طرح اطعام مهدوی که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی حضرت معصومه (س) در قم برگزار شد، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در رزمایش کمک مؤمنانه با طرح اطعام مهدوی وارد عمل شد و در این زمینه اقدامات بسیار خوبی در کشور صورت گرفت.

وی افزود: در قالب این طرح هزار و ۸۵۹ آشپزخانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به توزیع غذای گرم پرداختند و بیش از ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار طبخ و قبل از افطار به دست نیازمندان در سراسر کشور رسید.

باجلان ادامه داد: ۲ میلیون و ۵۰۰ بسته غذایی خشک نیز در مناطق روستایی توزیع شد که نشان‌دهنده همدلی روزافزون مردم و خیرین در سراسر کشور است.

وی به درخشش استان قم در طرح‌های مختلف کمیته امداد اشاره کرد و گفت: استان قم درزمینهٔ توزیع بسته‌های غذایی نیز به‌خوبی عمل کرد و چندین هزار بسته غذایی بین نیازمندان در استان توزیع شد.

معاون اداری و مالی کمیته امداد تصریح کرد: جا دارد از همه نهادهای حمایتی قدردانی کنیم که زحمات بسیار زیادی را در این زمینه متحمل شدند.

باجلان افزود: در شرایط گرانی مسکن نیز که در کشور جاری‌شده است برنامه‌های مختلفی در دست اقدام داریم تا به مددجویان کمک‌رسانی‌هایی صورت بگیرد و در قالب ودیعه مسکن درزمینهٔ اجاره‌بها کمک‌رسان آن‌ها باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha