پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آبیاری نخیلات

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد گفت: برخی کشاورزان به وسیله انشعابات غیرمجار از آب شرب برای آبیاری نخیلات استفاده می‌کنند که مسئولان ذی‌ربط باید با تأمین آب برای نخیلات، مشکلات جاری را حل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در حاشیه نشست بررسی مشکلات شهرستان شادگان در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب به‌شدت دنبال نهادینه کردن فرهنگ مطالبه گری است؛ یعنی اینکه مردم مطالبات خود را مکرر از مسئولان درخواست کنند.

وی با اشاره به این‌که الحمدالله در استان خوزستان شاهد مطالبه گری هستیم، بیان کرد: مردم کوی سعدی شهرستان شادگان نسبت به آسفالت، آب، فاضلاب و برق دغدغه‌مند بودند که امروز نیز به جمع‌بندی‌هایی برای حل مشکل رسیدیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، خاطرنشان کرد: در روستای گیداری از توابع شهرستان شادگان برخی کشاورزان به وسیله انشعابات غیرمجار از آب شرب برای آبیاری نخیلات استفاده می‌کنند که مسئولان با تأمین آب برای نخیلات باید این مشکل را حل کنند البته اولویت اول آب آشامیدنی است.

وی با اشاره به بروز مشکلات در سایر نقاط اهواز همچون حصیرآباد و زرگان بیان کرد: پیگیر حل مشکلات مختلف مردم در این حوزه هستیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha