جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حسین انصاریان

حوزه/ یکی از اساتید حوزه علمیه گفت: کاستی‌های پرونده اعمال در روز قیامت در سایه زیارت و معرفت نسبت به بانوی کرامت جبران خواهد شد چراکه بهشت در انتظار زائران حضرت است و راه بهشت با عنایت ایشان هموار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان شب گذشته، طی سخنانی که از صحن‌های حرم بانوی کرامت پخش شد، اظهار کرد: وجود الهی حضرت معصومه سلام‌الله علیها از سه خورشید عرشی و ملکوتی امامت کسب فیوضات نموده است و به مقامات و درجات بسیار والا رسیده که گوشه‌ای از این درجات در متن زیارت نشان داده شده است.

وی افزود: از برکات حضور حضرت معصومه سلام‌الله علیها در قم، تاسیس حوزه علمیه و مهاجرت علمای بزرگ و طلاب به این شهر و تبدیل شدن به مراجع تقلید و نویسندگان چیره دست و مبلغین دینی و وعاظ توانمند و انتشار معارف ناب اسلامی به اقصی نقاط جهان است.

استاد انصاریان خاطرنشان کرد: اگر فردی منزلت این بانو را درک کند نه از عبادتش کم می‌کند و نه به معصیت خودش اضافه می‌کند و در عبادت به سمت رشد حرکت می‌کند و در معصیت اجتناب حاصل خواهد شد.

استاد حوزه علمیه تاکید کرد: شعاع وجودی حضرت معصومه سلام الله علیها، ناظر بر اعمال انسان است و انسان خجالت می‌کشد در شهر ایشان گرانفروشی کند و رشوه و ربا بگیرد و به دنبال معصیت برود و در ادارات، ارباب رجوع را معطل و اذیت نماید.

سخنران حرم بانوی کرامت اضافه کرد: حضرات معصومین اشراف کامل بر تمامی اعمال انسان دارند و اگر انسان به این مرحله از درک برسد هیچگاه به دنبال احتکار نمی رود و فشار مضاعف اقتصادی به جامعه و مردم وارد نمی سازد.

وی یادآور شد: امثال مرحوم آیت الله بروجردی که در جوار حرم حضرت معصومه سلام الله علیها سکنی گزیدند و از نظر درجات علمی و معنوی به مقامات بالا رسیدند در سایه برکات و فیوضات این بانوی بزرگوار بودند.

استاد انصاریان افزود: حضرت معصومه سلام الله علیها، اتصال فکری، روحی، اخلاقی و عملی با اولیاء الهی داشته و کسب ارزش و کمالات می نمودند.

وی در ادامه گفت: کاستی های پرونده اعمال در روز قیامت در سایه زیارت و معرفت نسب به این بانوی کرامت جبران خواهد شد و بهشت در انتظار زائران حضرت خواهد بود و راه بهشت با عنایت ایشان هموار خواهد شد.

استاد حوزه علمیه تاکید کرد: نور اولیاء الهی به صورت کامل در حضرت معصومه سلام الله علیها تجلی نمود و باعث کمالات معنوی حضرت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha