پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
افتتاح مرکز نظارت تصویری حرم

حوزه/ مراسم افتتاح مرکز جدید نظارت تصویری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با حضور آیت‌الله سعیدی، نماینده ولی‌فقیه در استان قم و تولیت این آستان مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم افتتاح مرکز جدید نظارت تصویری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با حضور آیت‌الله سعیدی، نماینده ولی‌فقیه در استان قم و تولیت این آستان مقدس برگزار شد.

در این مراسم که روز گذشته در ساختمان این مرکز برگزار شد، آیت‌الله سعیدی، تولیت آستان مقدس و امام‌جمعه قم به بیان نکاتی پیرامون ضرورت اهتمام همگانی به حفاظت و حراست در آستان مقدس پرداخت.

همچنین در این مراسم، رضا امین جعفری، مدیرکل حراست آستان مقدس، گزارشی از روند نظارت و حراست در این آستان شریف در راستای تأمین امنیت زائران برای ایجاد فضایی آرام در حرم کریمه اهل‌بیت(س) ارائه داد.

در ادامه این مراسم، فعالیت رسمی این مرکز نظارت تصویری با حضور آیت‌الله سعیدی، تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) و نماینده ولی‌فقیه در استان قم، هادی محمودنژاد، قائم مقام تولیت آستان مقدس، محمد واحدی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی و دیگر مدیران و مسئولان آستان مقدس آغاز شد.

لازم به ذکر است: در این مراسم حاج احمد شمس به مدیحه سرایی و شعرخوانی در وصف امام رضا و حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیهما و مادر گرامیشان حضرت نجمه خاتون سلام‌الله علیها پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha