جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماز جمعه ارومیه

حوزه/ براساس اطلاعیه دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، نماز جمعه این هفته در هیچ یک از شهرهای استان اقامه نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، بنابر اطلاعیه دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، نماز جمعه این هفته بدلیل وضعیت قرمز بودن استان در شرایط کرونا، در شهرهای استان اقامه نخواهد شد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:
باسمه تعالی

مردم مؤمن و شریف استان آذربایجان غربی

ضمن عرض سلام و آرزوی سلامتی برای تمامی مردم عزیز؛ به استحضار می‌رسانیم بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و اطلاعیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، و متأسفانه با توجه به تشدید شرایط قرمز در استان ، نماز جمعه ۱۳ تیر ماه ۱۳۹۹، در سراسر استان آذربایجان‌غربی تا حصول اطمینان از وضعیت سفید و  سلامتی مردم عزیز اقامه نخواهد شد .

ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و ابراز همدردی با خانواده قربانیان حادثه‌ی بسیار تلخ آتش سوزی مرکز درمانی در تهران، با قدردانی مجدد از تلاشگران عرصه بهداشت و درمان استان و تأکید بر رعایت تمامی اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از شما مردم مؤمن می‌خواهیم، برای ریشه‌کن شدن کامل این ویروس، اصول بهداشتی را رعایت کرده و از دعا و توسل به درگاه ربوبی غافل نشویم تا به لطف الهی زمینه سلامتی و امنیت کامل را فراهم شده و شاهد بازگشایی کامل نمازهای جمعه در کشور عزیز اسلامی و استان آذربایجان‌غربی باشیم.

دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha