جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 907854
۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
زیر سایه خورشید

حوزه/ با حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان جم، دلداگان به حضرت امام رضا(ع)، از راه دور زائر حرم مطهر رضوی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، خادمین حرم مطهر رضوی پس از ورود به شهرستان جم امروز با حضور در جوار آرامگاه شهدای شهر ریز، ضمن تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای گمنام، با رزمندگان، ایثارگران و خانواده های شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند. 

عبدالحمید خورشیدی دبیر ستاد زیر سایه خورشید شهرستان جم گفت: خادمین حرم امام رضا(ع) پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهر ریز به همراه تنی چند از مسئولین بخش ریز، زائر آرامگاه شهدای گمنام شهر انارستان شدند و پس از ادای احترام، خادمان حرم ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) از مادر شهید عبداله رستمی خواه و ابراهیم بکران خیر مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کردند. 

وی ادامه داد: در مسیر حرکت کاروان عشق، با همکاری اداره بنیاد شهید و کمیته امداد به نیابت از خانواده های معظم شهداء با شش خانواده موفق در بخش ریز و جم دیدار و هدایای متبرک آستان قدس و هدایای ادارات مربوطه تقدیم حضور این عزیزان شد. 

خورشیدی اضافه کرد: در بخش دوم حرکت کاروان زیر سایه خورشید، عصر امام رضایی اولین مراسم تجدید میثاق در گلزار شهدای شهر جم با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، رؤسای ادارات، تعدادی از خانواده های معظم شهدا و تنی چند از بسیجیان و ایثارگران برگزار گردید که در این مراسم از سوی ستاد زیر سایه خورشید و خادمان حرم امام رضا(ع) از خانواده های معظم شهید آهنجان و خندان تجلیل به عمل آمد.

در ادامه این حرکت فرهنگی و کشوری، کاروان زیر سایه خورشید با حضور در بیمارستان توحید جم با مدافعان سلامت این شهرستان دیدار و از پرستاران تلاشگر حوزه سلامت تقدیر و تشکر کردند.

اجرای گروه سرود یا ضامن آهو مجتمع مسکوی پارس جم در بدو ورود کاروان زیر سایه خورشید در بیمارستان حال و هوای معنوی این روزها را دو چندان کرد. 

برنامه پایانی کاروان زیر سایه خورشید در جوار آرامگاه شهید خوشنام خفته در پارک پردیس با حضور تنی چند از مسئولین و مردم ولایت مدار شهرستان جم برگزار و مراسم وداع با پرچم متبرک حرم علی بن موسی الرضا علیه السلام توسط خادمین حرم اجرا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha