جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرکز امور نخبگان حوزه

حوزه/ شناسایی ۱۹۴ نفر از استعدادهای برتر برادر و خواهر طلبه در سال ۹۸ به تأیید کمیسیون هیئت امناء مرکز نخبگان رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسات ۱۲۷ تا ۱۲۹ کمیسیون هیئت امنای مرکز امور نخبگان با حضور آیات و حجج اسلام والمسلمین غروی، میرمعزی، قندی، شهیدی، جدیری، جلالی، راستگو، طهماسبی، بهاری و خانم‌ها غفاری و رحیمی در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه، برگزار شد.

در این جلسه تعدادی از پرونده‌های واجدین شرایط استعداد برتری تشکیل شده در سال ۹۸ مربوط به مرکز مدیریت حوزه های علیمه، حوزه‌های علمیه خواهران، جامعه الزهراءعلیهاالسلام و حوزه علمیه اصفهان بررسی شد و این دوره شناسایی استعدادهای برتر بدلیل شیوع بیماری کرونا طی دو مرحله انجام خواهد شد.

خاطرنشان می شود: در این جلسات، بررسی پرونده‌های مرحله اول شناسایی استعدادهای برتر سال ۹۸ به پایان رسید و از ۲۵۵ پرونده‌ ، ۹۳ نفر به عنوان استعدادبرتر«الف» و ۱۰۱ نفر به عنوان استعدادبرتر«ب» شناخته شدند. مرحله دوم شناسایی استعدادهای برتر مربوط به سال ۹۸ در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است: افرادی که به عنوان استعداد برتر شناخته می‌شوند، جهت بهره‌مندی از حمایت‌های ویژه استعدادهای برتر به نهادهای حمایتی از جمله  مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و تعدادی به  بنیاد ملی نخبگان کشور معرفی شده و حداقل به مدت یکسال حمایت خواهند شد.  حمایت در سال‌های بعدی منوط به داشتن شرایط پویایی مطابق   https://b۲n.ir/۴۲۳۱۲۱ آمده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha