شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خانم رکسانا الیزابت

حوزه/ طلبه و محقق آرژانتینی به نقش انقلاب اسلامی ایران در آشنایی مسلمانان این کشور با اسلام ناب محمدی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران مسلمانان آرژانتین را با معارف اهل‌بیت (ع) آشنا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم رکسانا الیزابت پیش از ظهر امروز در همایش جایگاه امام رضا (ع) در فرهنگ ملل که در سالن امام خمینی (ره) موسسه آموزش‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های مطالعاتی برگزار شد، اظهار داشت: کشور آرژانتین از کشورهای آمریکای لاتین بوده و مسلمانان آن کشور لبنانی و سوریه‌ای هستند.

وی ادامه داد: مذهب اصلی مردم این کشور مسیحیت است و درواقع مسلمانان در اقلیت هستند.

الیزابت به نقش انقلاب اسلامی ایران در آشنایی مسلمانان این کشور با اسلام ناب محمدی اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب در کشور آرژانتین از ائمه اهل‌بیت (ع) هیچ اطلاعی نداشتیم اما بعد از انقلاب اسلامی تبلیغ برای شیعه و اسلام محمدی انجام شد.

وی ادامه داد: ماقبل از انقلاب اسلامی ایران در آرژانتین تفکر وهابی داشتیم اما در قدم اول امام علی (ع) را شناختیم و بعدازآن با مطالعاتی که صورت گرفت سیره اهل‌بیت را شناختیم.

طلبه و محقق آرژانتینی تصریح کرد: امام رضا (ع) امام مهربانی‌ها است و این سیره را ما از ایشان یاد گرفتیم.

وی تأکید کرد: لابی صهیونیست‌ها اجازه نمی‌دهد روابط دو کشور ایران و آرژانتین بهبود پیدا کند و این موضوع باعث شده همواره بین ملت دو کشور فاصله ایجاد شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سپیده اسکیونگی IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    0 0
    بسیار عالی