شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اسماعیل هنیه جنبش حماس

حوزه/ اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: امروز ملت فلسطین شاهد یک گام بلند در جهت تحقق وحدت ملّی برای مقابله با دشمن صهیونیستی و طرح های آن بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: امروز ملت فلسطین شاهد یک گام بلند در جهت تحقق وحدت موضع و تلاش ملّی فلسطینی برای مقابله با دشمن صهیونیستی و طرح های آن از جمله معامله قرن و طرح الحاق کرانه باختری بود که با هدف حذف مسئله فلسطین انجام می گیرد.

وی در یک گفتگوی مطبوعاتی تصریح کرد: تلاش هایی که در کنفرانس مشترک یکشنبه گذشته و راهپیمایی یکپارچه روز چهارشنبه در نوار غزه و تظاهرات مردمی که در لبنان و نقاط دیگر برگزار شد تا نشست خبری مشترک که امروز با حضور صالح العاروی نایب رئیس جنبش حماس و جبریل الرجوب دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح برگزار شد، بیانگری موضع گیری یکپارچه علیه طرح های رژیم اشغالگر و آغاز مرحله جدیدی از تلاش مشترک است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی تصریح کرد: ما از این اقدام که نشانگر تلاش و مسئولیت پذیری ملت هست، حمایت می کنیم و از ملت و تمامی نیرو های فلسطینی در داخل و خارج برای تقویت تلاش مشترک در تمامی میادین و در جهت مقابله فراگیر با رژیم صهیونیستی دعوت می کنیم تا این رژیم را از سرزمین فلسطین بیرون برانیم و آوارگان را بازگردانده و اسرا را آزاد کنیم و قدس و مقدسات اسلامی و مسیحی را نجات دهیم.

اسماعیل هنیه، امت عربی و اسلامی را به حمایت از موضع گیری یکپارچه فلسطین در مرحله آزاد سازی وطن و حمایت از پایداری ملت قهرمان و مقاومت رشید آن دعوت کرد.

شایان ذکر است که رژیم صهیونیستی برای اجرای طرح الحاق کرانه باختری که به موجب آن بخش هایی از کرانه باختری و دره اردن به اسرائیل ملحق شود، تلاش می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha